נגיף מסתורי משתולל ברחובות, מיליוני מפוטרים, רווחי עסקים וחברות נחתכים ומתמעטים יחד עם חסכונות משקיעים שנמחקים אל מול עיניהם. בימים טרופים כאלו יש מצרך אחד נדיר שכולנו רודפים אחריו והוא – וודאות כלכלית.
אם בימים כתיקונם, חיפשו משקיעים את הזירה העסקית והרווחית ביותר עבור הכסף שלהם, ופנו להשקעות בנדל"ן ובניירות ערך סולידיים, היום הכל השתנה.
עלינו להיות קשובים למצב הכלכלי החדש ולהשלכות שלו על השווקים, לשנות את אסטרטגיית הפעולה הטבעית שלנו ולבחור בהשקעה בעלת מאפיינים של יציבות וודאות בעולם בו הדברים משתנים מרגע לרגע.
הדרך היחידה להשיג בטחון כלכלי גם בזמני משבר
יחד עם השקעה במטבעות וירטואליים כמו הביטקוין, צמח ז'אנר חדש של משקיעים- בעלי נכסים דיגיטליים.
אלו שכבר התחילו להשקיע בנכסים דיגיטליים, הבינו את התובנה הפשוטה והכל כך מתבקשת בישראל של שנת 2020-
אם נמשיך לנסות ללכת בדרך השגרתית, רוב הסיכויים שנמצא את עצמנו הולכים בבוקר לעבודה, חוזרים מהעבודה אחר הצהריים ומסיימים את החודש במקרה הטוב עם תלוש משכורת בן 4 ספרות. עבור אלו בינינו שיש להם מעט ידע טכני וידע בשיווק דיגיטלי, קיימת אפשרות לרכישת נכס דיגיטלי, והנכס הקטן צפוי להיות גדול בהשקעה הנכונה.
הפוטנציאל לרווח כשמקימים נכס דיגיטלי מצליח הוא אדיר, ניתן להגיע לאלפי שקלים ועד מאות אלפי שקלים אם הופכים למעצמה דיגיטלית.
נכס דיגיטלי – למה הפעם זה הולך להצליח?
בשונה מנכס פיזי כמו שטח קרקעי או דירה, הנכס הדיגיטלי אינו פיזי, מדובר ברוב המקרים באתר ברשת או באפליקציה בסלולרי. שווי הנכס הדיגיטלי הוא בדרך כלל פונקציה של התנועה שהוא מביא, ושל טיב התוכן והמוצרים שבו.
קיימים נכסים דיגיטליים שאינם מוכרים מוצרים ישירות, אך עדיין מכניסים לבעליהן כסף רב עקב כמות טראפיק גבוהה תחת כנפיה (למשל, אפליקציית וואטסאפ). מי מאיתנו לא מעוניין בהכנסה פאסיבית? כזו שעבורה אנחנו לא עובדים באופן ישיר, כלומר שהכסף שאנו מקבלים אינו תלוי בזמן ההשקעה או בטיב ההשקעה?
מי מכם שעסק בהשקעות נדל"ן בחייו יודע כי בעוד שבנכס פיזי כמו דירה יהיה עלינו להשקיע סכום של 6,7 ולעיתים אפילו 8 ספרות, ורק אז נהנה מהכנסה קבועה בצורת דמי שכירות חודשיים,
בניה של נכס דיגיטלי מותנית בהשקעה נמוכה בהרבה. כדי להתחיל, יהיה עלינו לגייס בין מאות לאלפי שקלים בלבד. עם זאת, כדי למנף את הנכס נצטרך להשקיע בבניה ופיתוח הנכס על ידי כלים מעולם השיווק הדיגיטלי.
אני לא פייסבוק או וואטסאפ, אז למה שאצליח? בואו נהפוך את כל העניין למציאותי, ונפסיק לדבר רק בתיאוריות.
לפניכם דוגמא אמיתית מהחיים לנכס דיגיטלי שבנינו יחד עם מעצבת תכשיטים, שמכניס לה כסף רב כל חודש.
מדובר באישה יצירתית במיוחד, שמייצרת שרשראות ייחודיות בסגנון וינטאג' בעבודת יד. עלות כל שרשרת היא מינימלית ביותר- היא רוכשת את החומרים במחיר זול מספקים שונים, וגם המתכות מהן מכינים את התליון נמכרות בפחות מ-5 ₪, כך שיוצא שכל התהליך מסתכם בעלות לא גבוהה.
לאחר שהיא יוצרת את התכשיט, מתקבלת שרשרת יפיפיה שנשים מוכנות לשלם עליה גם 80$.
הנכס הדיגיטלי המניב שיצרנו עבור אותה מעצבת הוא חנות וירטואלית באתר Etsy, ובנוסף בנינו אתר שבו מוצגת הקולקציה של השרשראת בצורה מרהיבה ומושכת. בנוסף לכל הפעולות הללו, דאגנו שהעסק שלה יופיע במיקום טוב בגוגל כשנשים ואנשים מחפשים "שרשרת" או "מתנה לאישה".כל הפעולות הללו כוונו להביא קונים פוטנציאליים לאתרים, כלומר תנועה.
בשלב הראשוני, המעצבת בנתה עבור לקוחותיה את השרשראות בעצמה, אולם בהמשך היא כבר לא עמדה בעומס והעסיקה שתי נשים במשרה מלאה והכשירה אותן להכין את השרשראות בעצמן.
כיום, אותה אישה מכניסה אלפי שקלים מהנכסים והיא כמעט ולא משקיעה מזמנה הודות לעבודה נכונה בהתחלה.
התנועה לחנויות הוירטואליות שלה גדולה, מספר ההזמנות גדול, והיא נהנית מהכנסה פאסיבית כל חודש. לסיכום, לא חייבים להיות ענקיות כמו פייסבוק או וואטסאפ כדי להרוויח מנכס דיגיטלי ולהשיג בטחון כלכלי בתקופה הנוכחית.
אנחנו לא רק מסייעים לכם לבנות את הנכס שלכם, אנחנו מלמדים אתכם איך להקים נכס אמיתי "קורס הקמת נכסים דיגיטליים" , איך לנהל אותו לבד ואיך להרוויח ממנו כסף. בלי מומחים ובלי יועצים, ניהול אישי מבוסס ידע אמיתי ומקצועי. מדובר בחיסכון של עשרות אלפי שקלים בשנה על ניהול הפרסום וקידום האתר.
כמה דוגמאות לנכסים דיגיטליים שתוכלו להתחיל להקים כבר היום
- אתר שמוכר ידע כלשהו בצורת קורס וירטואלי – איך ללמוד לבנות אתרים? איך בונים נכס דיגיטלי? איך להתאפר נכון? וכדומה.
כאשר אותו אתר מופיע במיקום טוב בגוגל ויש בו תוכן איכותי, אנשים ירכשו את הקורס הדיגיטלי המלא. מדובר בעסק שהוא דיגיטלי לחלוטין, וכאשר הקורס בנוי בצורה מושלמת, ומגיעה אליו תנועה כל הזמן הוא עשוי להניב לבעל הנכס הרבה כסף. - משחקים בחנויות האפליקציות של אפל וגוגל- משחקים כאלו מיועדים לגיימרים חובבי משחקים סלולריים והם תמיד יהיו מעוניינים לשלם עוד כמה שקלים עבור ההנאה המובטחת. אם המשחק איכותי ומקודם טוב בחנות האפליקציות (גם את זה כדאי ללמוד)
יכולים להיות מאות אלפי גולשים שיורידו אותו ויהיו מעוניינים לשלם עבורו. - קבוצת פייסבוק או אינסטגרם או ערוץ יוטיוב פעיל – כל אלו הם נכסים דיגיטליים לכל דבר ועניין, עם אלפי משתמשים רשומים הממתינים לסרטונים חדשים. בשלב מסוים כשהם יהפכו לגדולים מספיק ניתן יהיה להפוך אותם לעסק רווחי ומניב.
- אתר אינטרנט שהוא פלטפורמת פרסום – אתר אינטרנט שמכיל ידע איכותי שאנשים מחפשים בגוגל, למשל "איך משתפרים בקרטה" וכדומה. באתר יופיעו סרטוני הסבר ומדריכים, ובעל האתר יוכל להרוויח הרבה כסף מכך שבתי ספר וחוגים לקרטה יפרסמו אצלו מודעות, מבצעים והנחות.
הדרך להתפרנס לא עוברת דרך קורסים ארוכים
בעולם שבו הכלכלה במשבר ומחירי הדירות מזנקים, נכס דיגיטלי נחשב לדירה החדשה של המאה ה-21. הדרך לרכוש ולהקים נכס כזה היא לא מסובכת, ולא דורשת מכם ידע מקדים בשיווק דיגיטלי והכרת הצדדים הטכניים הנוגעים לעניין.
אם אתם חושבים ברצינות להקים נכס דיגיטלי משלכם, אנחנו מזמינים אתכם ללמוד איתנו איך עושים זאת נכון ולקבל ליווי אישי, צעד אחר צעד.
אנחנו עובדים בשיטת No code , כלומר לא צריך לדעת לתכנת כדי לבנות את הנכס שלכם, אבל חייבים לדעת לעבוד באופן מקצועי, ולהשקיע באפיקים הנכונים כדי שהנכס יניב פירות טובים.
אין טעם ללכת ללמוד קורסים של 200 שעות, צריך ידע אפקטיבי ומדוייק לעסק עם תמיכה של אנשי מקצוע.
כשאתם בונים לעצמכם את הנכס הדיגיטלי, אתם רוכשים מקצוע, אתם לומדים הלכה למעשה איך להקים ולנהל פעילות שיווקית דיגיטלית. רק זה כשלעצמו מדהים שכן השכר הממוצע בתחום גבוה משמעותית לעומת תחומים אחרים.
על המרצה: רן ברכה יזם אינטרנט ודגיטל מעל לשני עשורים שמתפרנס ממיזמים שונים, מייעוץ לחברות בארץ ובעולם ומנהל חברות אינטרנט בניהול חיצוני – כמו ניהול האתר תפוז בשנים האחרונות. תחת הניהול וההכשרות שלו עברו במהלך השנים מאות עובדים וחלקם התברגו לתפקידים בכירים בתעשיית האינטרנט. כמו כן רן, מלווה עשרות רבות של עסקים החלק מעסקים קטנים ועד תאגידים בינלאומיים.
לקבלת שיחת ייעוץ ממומחה ולהקמת נכס דיגיטלי משלכם, השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
כתיבת תגובה