מה מקבלים אם מערבבים אווירת חופים אוסטרלית קסומה עם ווייב רטרואי צרפתי ופרינטים מדויקים? הבטחה למותג בגדי ים שתופס תאוצה מטורפת אצל כל מובילות הדעה הנכונות.
EPHEREMA הוא מותג אוסטרלי בן שבע, אתנו כבר כמה שנים, אבל מככב בקיץ האחרון באופן שקשה לפתוח את האינסטגרם מבלי להיתקל באחד מדגמיו היפים.
שורה של משפיעניות צרפתיות משגררות אותו בווליום גבוה, תוך צילומי חופשה מרהיבים, אין ספק כי החותם האינסטגרמי של המותג רק מתחזק ושועט קדימה.
View this post on InstagramA post shared by Sabina Socol (@sabinasocol) on
את המותג המשתייך לז'אנר מותגי היוקרה המציעים אלטרנטיבה מעוצבת ומינימליסטית לחובבות מלתחות החוף, ייסדה ניקול בנינג, אוסטרלית ילידת סידני שהקריירה האופנתית הובילה אותה לפריז ולעבודה בבית האופנה היוקרתי איב סן לורן.
בנינג הבינה שהיא רוצה לצאת לדרך עצמאית, ובתוך כך הבשיל בה הרעיון להקים מותג בגדי ים וחוף שישלב את ההשפעות השונות שספגה במהלך החיים.
היא מעידה שעם השנים המותג הפך להיות אופטימי וקליל יותר ושכיום משולבות, לצד ההשפעות הפיפיטיזיות והסיקסטיזיות המינימליסטיות גם השפעות הומוריסטיות וצבעוניות.
לא ניתן שלא לציין את קולקציית משבצות הגינגהם, חגיגת צבעוניות מתוקה של גווני תכלת, ורוד וירוק לצד גזרות רטרו.
לצדן מככבת קולקציית Bloom העושה שימוש בפרינט פרחוני משגע בבגדי ים וחוף ורסטיליים. בגדי החוף המשלימים, הכוללים חליפות שני חלקים ושמלות, מהדקים את הסיפור האופנתי.
מלבד חשבון האינסטגרם הרשמי של המותג , יותר ממומלץ להיכנס ולהציץ בעמוד הפרטי של ניקול, שם מתחברים כל החלקים לפאזל יפה של חיי אמהות, קריירה וכמובן, מנות נדיבות של רגישות אופנתית.
תוכלו להשיג את פריטי המותג באתר הבריטי Matches Fashion, שם טופ ביקיני או חלק תחתון מתחילים מ-235 שקלים, ובגד ים שלם יעלה לכן 766 שקלים.
כתיבת תגובה